Τέλος κι ο Ντάνιελ Τάις από τη Μονακό. Ο Γερμανός διεθνής σέντερ ανακοίνωσε πως αποχωρεί από τους Μονεγάσκους μετά από δύο χρόνια παρουσίας στο «Γκαστόν Μεντεσίν».
Ο 34χρονος αγωνίστηκε σε 38 αγώνες στην Ευρωλιγκα τη σεζόν που ολοκληρώθηκε, μετρώντας 9,7 πόντους και 5 ριμπάουντ μέσο όρο με τους πρωταθλητές της LNB.
Advertisement
*πηγή φωτογραφίας: ΚΥΠΕ



