Παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί από σήμερα ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης. Οι ερυθρόλευκοι σε ανάρτησή τους στα social media ευχαρίστησαν τον Έλληνα τερματοφύλακα για την προσφορά του στην ομάδα.
Ο Πασχαλάκης φέτος είχε μόλις τρεις εμφανίσεις με τον Ολυμπιακό, δύο στο Κύπελλο και μια στο Champions League με τις δύο από αυτές να καταφέρνει να κρατήσει ανέπαφη την εστία του.
Ο Πασχαλάκης είχε αποκτηθεί από τους Πειραιώτες το 2022 όταν και είχε μείνει ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ.
Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα! / Thank you for everything Alexandros! 🔴⚪️🙏🏻#Olympiacos #ThankYou #Paschalakis pic.twitter.com/PvExHoRIvj
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) June 26, 2026
*πηγή φωτογραφίας: ΚΥΠΕ



