Σε εξέλιξη παραμένει η μεγάλη φωτιά που ξέσπασε το μεσημέρι της Τρίτης σε εργοστάσιο πλαστικών στην περιοχή του Βοτανικού, στα όρια με το Αιγάλεω, με τις πυροσβεστικές δυνάμεις να συνεχίζουν τη μάχη για την πλήρη κατάσβεσή της.
Περισσότερες από 16 ώρες μετά την εκδήλωσή της, η φωτιά εξακολουθεί να καίει λόγω του τεράστιου όγκου εύφλεκτων υλικών που υπήρχαν στις αποθήκες και στους χώρους του εργοστασίου. Από το κτίριο εξακολουθούν να αναδύονται πυκνοί μαύροι και λευκοί καπνοί, ενώ στο σημείο επιχειρούν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής με συνεχή ρίψη νερού.
Η επιχείρηση κατάσβεσης παραμένει ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς- ενώ έκαιγε η φωτιά- κατέρρευσε τμήμα της οροφής του κτιρίου εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών, γεγονός που αύξησε σημαντικά τον κίνδυνο για τους πυροσβέστες. Ευτυχώς δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί.
Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση από την Πυροσβεστική στην περιοχή επιχειρούν 20 πυροσβέστες με 8 οχήματα.
Λόγω αναζωπύρωσης της φωτιάς, η οποία ξεκίνησε το μεσημέρι της Τρίτης (23/6) σε εργοστάσιο με πλαστικά και χαρτικά στην οδό Ορφέως στο Αιγάλεω, η κυκλοφορία έχει διακοπεί στην οδό Ορφέως, από το ύψος της οδού Αγίας Άννης, ρεύμα κυκλοφορίας προς Λεωφόρου Κηφισού, στην περιοχή του Αιγάλεω.
Πηγή: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ



