Φωνάζοντας συνθήματα όπως «Όχι στους μισθούς πείνας» και «Τέρμα πια στην κοροϊδία, δεν είμαστε εργαζόμενοι Β’ κατηγορίας», οι ωρομίσθιοι εργαζόμενοι στην Κυβέρνηση πορεύτηκαν την Τετάρτη από το Υπουργείο Οικονομικών ως το Προεδρικό, ζητώντας μισθολογικές αυξήσεις στο πλαίσιο της πρώτης 24ωρης απεργίας τους από την ίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΒΙΝΤΕΟ: Φωνές και πλακάτ έξω από Υπουργείο Οικονομικών, διαμαρτύρονται οι ωρομίσθιοι κυβερνητικοί | AlphaNews
Κάποιες από τις δηλώσεις των απεργών στις κάμερες:
«Δεν έχουμε μισθό αξιοπρέπειας, δουλεύω 38 χρόνια και δεν μπορώ να ζήσω. Πως θα ζήσει η νεολαία μας με την ακρίβεια που υπάρχει».
«Ζητούμε μισθούς αξιοπρέπειας και καλής ματαχείρισης»
«Ζητούμε τα αυτονόητα, να ζούμε αξιοπρεπές»
Οι εργαζόμενοι συγκεντρώθηκαν στις 10:00 στο Υπουργείο Οικονομικών και ακολούθως, με συντεταγμένη πορεία, μετέβησαν στο Προεδρικό Μέγαρο, όπου εκπρόσωποι των συντεχνιών επέδωσαν υπόμνημα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, που παρέλαβε ο Κυβ. Εκπρόσωπος, ζητώντας την παρέμβασή του για επίτευξη συμφωνίας με το Υπουργείο Οικονομικών. Σύμφωνα με τις συντεχνίες, οι ωρομίσθιοι έλαβαν τα τελευταία 17 χρόνια αύξηση μόλις 1,5%.
Όπως δήλωσαν οι απεργοί μετά την επίδοση του υπομνήματος έλαβαν διαβεβαιώσεις ότι θα ενημερωθεί σχετικά ο ΠτΔ αλλά και ο ΥΠΟΙΚ, σημειώνοντας πως ευελπιστούν ότι τις επόμενες μέρες θα υπάρξει συμφωνία με την Κυβέρνηση.
Ωστόσο όπως σημείωσαν, αν δεν υπάρξει θετική κατάληξη θα αντιδράσουν δυναμικότερα. Οι απεργοί δεν έθεσαν κάποιο χρονοδιάγραμμα, είπαν όμως ότι επιδίωξη είναι να κλειστεί μια συμφωνία εντός του μήνα.
Υπενθυμίζεται ότι η απεργία, οργανώθηκε από τις συντεχνίες ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, ΠΑΣΥΕΚ-ΠΕΟ και ΔΕΕ ΚΔΟΚΩ-ΔΕΟΚ και άρχισε τα μεσάνυχτα της Τρίτης προς Τετάρτη, ενώ θα ολοκληρωθεί τα μεσάνυχτα της Τετάρτης. Οι εργαζόμενοι ζητούν την παραχώρηση αυξήσεων και άλλων ωφελημάτων με αναδρομική ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2025.



