weather widget icon
20.8 °C
ΤΕΤΑΡΤΗ
24.06.2026 12:44
Powered by:
Μέλος του ομίλου
Alpha Cyprus
alpha-letter
Advertisement
24.06.2026
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΥΠΡΟΣ
11:43

«Δουλεύω 38 χρόνια και δεν μπορώ να ζήσω»: Ούτε βήμα πίσω οι ωρομίσθιοι κυβερνητικοί

Επέδωσαν υπόμνημα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας οι απεργοί
ALPHANEWSLIVE

Takeaways by alphanews.live

Σχετικά με αυτή την περίληψη

Αυτή η περίληψη δημιουργήθηκε αυτόματα με τεχνητή νοημοσύνη για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε γρήγορα τα κύρια σημεία του άρθρου.

Οι περιλήψεις AI μπορεί να περιέχουν ανακρίβειες. Διαβάστε το πλήρες άρθρο για λεπτομέρειες.

  • Οι ωρομίσθιοι κυβερνητικοί εργαζόμενοι πραγματοποίησαν την Τετάρτη 24ωρη απεργία και πορεία διαμαρτυρίας από το Υπουργείο Οικονομικών προς το Προεδρικό Μέγαρο.
  • Οι εργαζόμενοι διεκδικούν μισθολογικές αυξήσεις και βελτίωση των ωφελημάτων τους, υποστηρίζοντας ότι τα τελευταία 17 χρόνια έλαβαν συνολική αύξηση μόλις 1,5%.
  • Εκπρόσωποι των συντεχνιών επέδωσαν υπόμνημα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ζητώντας την παρέμβασή του για την επίτευξη συμφωνίας με το Υπουργείο Οικονομικών.
  • Τα αιτήματα των εργαζομένων αφορούν την παραχώρηση αυξήσεων και ωφελημάτων με αναδρομική ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2025.
  • Την απεργιακή κινητοποίηση οργάνωσαν οι συντεχνίες ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, ΠΑΣΥΕΚ-ΠΕΟ και ΔΕΕ ΚΔΟΚΩ-ΔΕΟΚ, με τη συμμετοχή να διαρκεί ολόκληρο το 24ωρο της Τετάρτης.

Φωνάζοντας συνθήματα όπως «Όχι στους μισθούς πείνας» και «Τέρμα πια στην κοροϊδία, δεν είμαστε εργαζόμενοι Β’ κατηγορίας», οι ωρομίσθιοι εργαζόμενοι στην Κυβέρνηση πορεύτηκαν την Τετάρτη από το Υπουργείο Οικονομικών ως το Προεδρικό, ζητώντας μισθολογικές αυξήσεις στο πλαίσιο της πρώτης 24ωρης απεργίας τους από την ίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΒΙΝΤΕΟ: Φωνές και πλακάτ έξω από Υπουργείο Οικονομικών, διαμαρτύρονται οι ωρομίσθιοι κυβερνητικοί | AlphaNews

Advertisement

Κάποιες από τις δηλώσεις των απεργών στις κάμερες:

«Δεν έχουμε μισθό αξιοπρέπειας, δουλεύω 38 χρόνια και δεν μπορώ να ζήσω. Πως θα ζήσει η νεολαία μας με την ακρίβεια που υπάρχει».

«Ζητούμε μισθούς αξιοπρέπειας και καλής ματαχείρισης»

Advertisement

«Ζητούμε τα αυτονόητα, να ζούμε αξιοπρεπές»

Advertisement

Οι εργαζόμενοι συγκεντρώθηκαν στις 10:00 στο Υπουργείο Οικονομικών και ακολούθως, με συντεταγμένη πορεία, μετέβησαν στο Προεδρικό Μέγαρο, όπου εκπρόσωποι των συντεχνιών επέδωσαν υπόμνημα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, που παρέλαβε ο Κυβ. Εκπρόσωπος, ζητώντας την παρέμβασή του για επίτευξη συμφωνίας με το Υπουργείο Οικονομικών. Σύμφωνα με τις συντεχνίες, οι ωρομίσθιοι έλαβαν τα τελευταία 17 χρόνια αύξηση μόλις 1,5%.

Όπως δήλωσαν οι απεργοί μετά την επίδοση του υπομνήματος έλαβαν διαβεβαιώσεις ότι θα ενημερωθεί σχετικά ο ΠτΔ αλλά και ο ΥΠΟΙΚ, σημειώνοντας πως ευελπιστούν ότι τις επόμενες μέρες θα υπάρξει συμφωνία με την Κυβέρνηση.

Ωστόσο όπως σημείωσαν, αν δεν υπάρξει θετική κατάληξη θα αντιδράσουν δυναμικότερα. Οι απεργοί δεν έθεσαν κάποιο χρονοδιάγραμμα, είπαν όμως ότι επιδίωξη είναι να κλειστεί μια συμφωνία εντός του μήνα.

Advertisement

Υπενθυμίζεται ότι η απεργία, οργανώθηκε από τις συντεχνίες ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, ΠΑΣΥΕΚ-ΠΕΟ και ΔΕΕ ΚΔΟΚΩ-ΔΕΟΚ και άρχισε τα μεσάνυχτα της Τρίτης προς Τετάρτη, ενώ θα ολοκληρωθεί τα μεσάνυχτα της Τετάρτης. Οι εργαζόμενοι ζητούν την παραχώρηση αυξήσεων και άλλων ωφελημάτων με αναδρομική ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2025. 

Advertisement
Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Βρείτε όλες τις θεματικές κατηγορίες του Alpha News παρακάτω

Ζωντανή Ροή Ειδήσεων

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More