Σε πιλοτική φάση θα δούμε πολύ σύντομα κάτι καινούργιο στους κυπριακούς δρόμους. Κάμερα που θα λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη θα τοποθετηθεί πιλοτικά-με τα φλας της να ανάβουν όταν κάποιος θα μιλά στο κινητό.
Το σύστημα θα τοποθετηθεί σε πρώτη φάση σε δρόμο της επαρχίας Λευκωσίας σε ένα σταθερό σημείο. Θα ξεκινήσει να καταγράφει προκειμένου να διαφανεί και η αποτελεσματικότητά του.
«Να εντοπίζουμε τους οδηγούς που παρανομούν και βάζουν σε κίνδυνο όλους τους υπόλοιπους. Θα μπορεί να εντοπιστεί αν εσείς την ώρα που οδηγάτε χρησιμοποιείτε κινητό.»
Αλέξης Βαφεάδης – Υπουργός Μεταφορών
Θα διαπιστωθεί κατά πόσο η κάμερα μπορεί να παρακολουθήσει όντως ένα οδηγό που χρησιμοποιεί το κινητό του χωρίς να έχει διαπράξει άλλο αδίκημα του κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Μέχρι στιγμής η παράνομη χρήση κινητού μπορεί να διαπιστωθεί μόνο παρεμπιπτόντως και εφόσον κάποιος οδηγός καταγράφεται από τις υφιστάμενες κάμερες είτε για ταχύτητα είτε για άλλες παραβιάσεις που αφορούν τον κόκκινο σηματοδότη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Το κράτος θα γίνει εισπράκτορας προστίμων»: Αντιδράσεις για νέες κάμερες ΑΙ που σχεδιάζει το Υπουργείο Μεταφορών
«Αναμένω την αρμόδια Υπηρεσία να μας πει πότε θα μπει η πρώτη πιλοτική κάμερα. Θα ακολουθήσει ενημέρωση, δε θα γίνει στα κρυφά αυτό, θα γίνει στα πολύ-πολύ ανοικτά» είπε.»
Αλέξης Βαφεάδης
Οι δηλώσεις έγιναν το πρωί στα εγκαίνια του νέου κυκλικού κόμβου στον Πρωταρά.
Δείτε το ρεπορτάζ του Ευάγγελου Αγαπίου:



