Δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή που διενεργήθηκε στη σορό του βρέφους που «έσβησε» λίγες μόνο ημέρες πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.
Η νενομισμένη νεκροτομή διενεργήθηκε από την ιατροδικαστή Αγγελική Παπέτα, και κατά τη διάρκεια της λήφθηκαν δείγματα που θα σταλούν για εργαστηριακές και μικροβιολογικές εξετάσεις, ενώ πιθανά γενετικά αίτια θα εξεταστούν στο Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής Κύπρου.
Υπενθυμίζεται ότι το αγοράκι είχε παρουσιάσει αδιαθεσία τις προηγούμενες μέρες και το βράδυ της Πέμπτης μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού, όπου, παρά τις προσπάθειες των γιατρών απεβίωσε.
Για το περιστατικό ενημερώθηκε η Αστυνομία και διερευνάται υπόθεση αιφνίδιου θανάτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΗΣ: Είχε πυρετό και γαστρεντερίτιδα το άτυχο αγγελούδι που ξεψύχησε δύο μέρες πριν τα πρώτα γενέθλια του
Το χρονικό της τραγωδίας
Το βρέφος που σε δύο μέρες θα γινόταν ενός έτους, είχε διαγνωσθεί πριν μερικές μέρες με γαστρεντερίτιδα.
Συγκεκριμένα είχε ανεβάσει πυρετό στις 23/6 με τους γονείς του να το πηγαίνουν την επόμενη μέρα στο παιδίατρο ο οποίος τους χορήγησε φαρμακευτική αγωγή.
Χθες, Πέμπτη βράδυ, ωστόσο, η υγεία του φαίνεται να χειροτέρεψε με τον πατέρα να το μεταφέρει εσπευσμένα στο νοσοκομείο Λεμεσού, χωρίς εξωτερικές κακώσεις, αναίσθητο με κυανά χείλη, ωχρό και απνοϊκό.
Εκεί παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών να το σώσουν, τελικά δεν τα κατάφεραν και το βρέφος απεβίωσε στις 23.30.



