Ανείπωτη τραγωδία στη Λεμεσό όπου βρέφος που μεταφέρθηκε από τον πατέρα του στο νοσοκομείο το βράδυ της Πέμπτης, άφησε τελικά την τελευταία του πνοή.
Το βρέφος που σε δύο μέρες θα γινόταν ενός έτους, είχε διαγνωσθεί πριν μερικές μέρες με γαστρεντερίτιδα.
Συγκεκριμένα είχε ανεβάσει πυρετό στις 23/6 με τους γονείς του να το πηγαίνουν την επόμενη μέρα στο παιδίατρο ο οποίος τους χορήγησε φαρμακευτική αγωγή.
Χθες, Πέμπτη, το βράδυ ωστόσο, η υγεία του φαίνεται να χειροτέρεψε με τον πατέρα να το μεταφέρει εσπευσμένα στο νοσοκομείο Λεμεσού, χωρίς εξωτερικές κακώσεις, αναίσθητο με κυανά χείλη, ωχρό και απνοϊκό.
Εκεί παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών να το σώσουν, τελικά δεν τα κατάφεραν και το βρέφος απεβίωσε στις 23.30.
Σήμερα αναμένεται να διενεργηθεί η νενομισμένη νεκροτομή από την ιατροδικαστή Αγγελική Παπέτα, προκειμένου να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια αυτής της τραγωδίας.



