Υπόθεση αιφνίδιου θανάτου αγοριού μόλις 12 μηνών διερευνά η Αστυνομία στη Λεμεσό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αγοράκι είχε παρουσιάσει αδιαθεσία τις προηγούμενες μέρες και το βράδυ της Πέμπτης μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού, όπου, παρά τις προσπάθειες των γιατρών απεβίωσε.
Για το περιστατικό ενημερώθηκε η Αστυνομία και, όπως αναφέρθηκε στο ΚΥΠΕ από αστυνομική πηγή, διερευνάται υπόθεση αιφνίδιου θανάτου.
Τα ακριβή αίτια θανάτου του άτυχου αγοριού αναμένεται να καταδείξει η νενομισμένη νεκροτομή που θα διενεργηθεί αργότερα από την ιατροδικαστή Αγγελική Παπέτα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τραγωδία στη Λεμεσό: «Έσβησε» βρέφος δυο μέρες πριν τα πρώτα του γενέθλια | AlphaNews
Το χρονικό της τραγωδίας
Το βρέφος που σε δύο μέρες θα γινόταν ενός έτους, είχε διαγνωσθεί πριν μερικές μέρες με γαστρεντερίτιδα.
Συγκεκριμένα είχε ανεβάσει πυρετό στις 23/6 με τους γονείς του να το πηγαίνουν την επόμενη μέρα στο παιδίατρο ο οποίος τους χορήγησε φαρμακευτική αγωγή.
Χθες, Πέμπτη βράδυ, ωστόσο, η υγεία του φαίνεται να χειροτέρεψε με τον πατέρα να το μεταφέρει εσπευσμένα στο νοσοκομείο Λεμεσού, χωρίς εξωτερικές κακώσεις, αναίσθητο με κυανά χείλη, ωχρό και απνοϊκό.
Εκεί παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών να το σώσουν, τελικά δεν τα κατάφεραν και το βρέφος απεβίωσε στις 23.30.



