Ψυχαγωγία

Ασυγκράτητος ο Σάκης! Η Μπομπα έκανε δηλώσεις και αυτός της έδινε φιλιά(ΒΙΝΤΕΟ)

Στο Mykonos Live TV μίλησε η Χριστίνα Μπόμπα, στο περιθώριο της εκδήλωσης του συλλόγου Ελπίδα που διοργανώθηκε στην Μύκονο, με τιμώμενο πρόσωπο τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και ενώ έκανε δηλώσεις, ο έρωτας του Σάκη για τη γυναίκα του δεν μπορούσε να κρατηθεί.

Η καλύτερη στιγμή της συνέντευξης ήταν όταν την ώρα που μιλούσε η Χριστίνα, ο Σάκης Τανιμανίδης, ο οποίος την παρακολουθούσε, μπήκε στο πλάνο και της έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο!

Δείτε το βίντεο:

Επόμενο άρθρο

Στέφανος Μιχαήλ: Τα νεύρα, οι κρίσεις πανικού, τα ξεσπάσματα και η...Δανάη Παππά

Όλα όσα αποκάλυψε ο γνωστός ηθοποιός σε συνέντευξη του
12/07/2019 - 10:41

ΣχετικέςΕιδήσεις

Μετά τον Ντάνο και ο Χρανιώτης έκανε... unfollow τον Τανιμανίδη

Τι δήλωσε ο ηθοποιός για τον παρουσιαστή
13/06/2019 - 13:22

Ο Σαλάχ νόμιζε πως η δημοσιογράφος θα τον φιλούσε και απομακρύνθηκε (ΒΙΝΤΕΟ)

Πιστός στις παραδόσεις και τη... γυναίκα του είναι ο Αιγύπτιος αστέρας της Λίβερπουλ
04/06/2019 - 14:42

Η γλυκιά κίνηση του Πιέρου στην Μαρία Κορτζιά και το ταξίδι στην Ρώμη(ΦΩΤΟ)

Το γλυκό φιλί στην Fontana Di-Trevi και πότε θα παντρευτούν
01/06/2019 - 13:08

Κούλλης Νικολάου: Το παθιασμένο φιλί στη γυναίκα του και τα λόγια αγάπης(ΦΩΤΟ)

Η δημόσια ερωτική εξομολόγηση και το τρυφερό στιγμιότυπο του ζευγαριού
28/05/2019 - 11:01

"H αγάπη δεν έχει... φύλο" - Το μήνυμα της Eurovision σε όλο τον πλανήτη(ΒΙΝΤΕΟ)

Εντυπωσίασε, δίχασε την Ευρώπη και "έκλεψε τις εντυπώσεις"
14/05/2019 - 23:41

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Σήμα SOS τα ξημερώματα από κρουαζιερόπλοιο για τουρίστα σε κρίσιμη κατάσταση

Επιχείρηση αεροδιακομιδής του από το πλοίο προς το Γενικό Νοσοκομείο Πάφου

Τα μυστικά για ένα καλό καρπούζι από πλανόδιους πωλητές (ΒΙΝΤΕΟ)

Ζουμερό και δροσερό δεν λείπει σίγουρα από κανένα τραπέζι

Εντυπωσιακές εικόνες από το μαραθώνιο κολύμβησης στην Πάφο (ΒΙΝΤΕΟ)

100 κολυμβητές, με σημείο αφετηρίας τα Δημοτικά Μπάνια διένυσαν δύο διαδρομές
Ελλάδα

Άφησαν λουλούδια στη θάλασσα για τα θύματα της φονικής πυρκαγιάς στο Μάτι (ΦΩΤΟ)

Στο μνημόσυνο, άνθρωποι που έζησαν από κοντά τον εφιάλτη της 23ης Ιουλίου 2018

Επίθεση "Ρουβίκωνα" στα γραφεία της Στέγης Βιομηχανίας το Σύνταγμα (ΦΩΤΟ)

Βανδάλισαν με μπογιές την είσοδο του κτιρίου και τράπηκαν σε φυγή

Κυριάκος Μητσοτάκης: Πολύ ανίκανη η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ

Ο Έλληνας Πρωθυπουργός είπε πως οι πολίτες ψήφισαν με τη λογική και όχι με το συναίσθημα
Διεθνή

Ουκρανία: Νίκη για το κόμμα του Ζελένσκι δείχνουν τα έξιτ πολ

Πρόωρες βουλευτικές εκλογές διεξήχθησαν στη χώρα

14+1 φωτογραφίες ζώων πριν και μετά την υιοθεσία τους από καταφύγια

Πως μία καλή πράξη δίνει μία δεύτερη ευκαιρία για μία χαρούμενη ζωή

tv news

Ο χωρισμός της Αντιγόνης πέφτει σαν κεραυνός εν αιθρία πάνω σε Βούλα και Μηνά...

Νέα ξεκαρδιστικά επεισόδια της «Μουρμούρας»! Δείτε τις περιλήψεις της εβδομάδας...
Alpha TV Κύπρου

Ο Χρήστος Φερεντίνος από την καινούρια σεζόν φέρνει τα «Πάνω Κάτω» στον Alpha!

2 παίκτες, 2 κερκίδες, 2 ομάδες, πολλά βραχιολάκια! Δήλωσε και εσύ συμμετοχή τώρα! (VIDEO)
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Δευ, 22/07/2019 - 07:3060' ΕΛΛΑΔΑ