Ψυχαγωγία

Είναι επίσημο! Ο Sandro Nicolas θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στην Eurovision

Είναι επίσημο και με "σφραγίδα" ΡΙΚ! 

Ο Ελληνοαμερικανός Sandro Nicolas θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στον διαγωνισμό της Eurovision, ο οποίος θα γίνει τον Μάη του 2020 στο Ρότερνταμ.

Αν και η πληροφορία είχε δημοσιευτεί εδώ και μια εβδομάδα και μέσα από την ιστοσελίδα μας, με πληροφορίες του Alpha Κύπρου και σχετικά αφιερώματα, το ΡΙΚ επιβεβαίωσε πριν από λίγη ώρα ότι ο Ελληνοαμερικανός θα είναι και επισήμως ο εκπρόσωπος μας στον διαγωνισμό

Ποιος είναι ο Sandro Nicolas;
 Είναι 23 ετών και αρκετά δημοφιλής στην Γερμανία, αφού το 2018 συμμετείχε στο The Voice της Γερμανίας, φθάνοντας μάλιστα μέχρι τον ημιτελικό. Το καλοκαίρι διαγωνίσθηκε στο New Wave Festival, το μεγαλύτερο μουσικό φεστιβάλ των ανατολικών χωρών, όπου ήταν ανάμεσα στους φιναλίστ!

Έχει μεγαλώσει με ελληνική παιδεία, αφού η μητέρα του είναι Ελληνίδα (o πατέρα τους Αμερικάνος). Ομιλεί άπταιστα ελληνικά, ενώ βρίσκεται πολύ συχνά και στην χώρα μας, είτε για διακοπές, είτε για επαγγελματικούς λόγους.

Δείτε την σχετική ανακοίνωση

Ο Sandro στην Κύπρο!

Η πρώτη επίσημη τηλεοπτική του εμφάνιση μετά την είδηση της ανακοίνωσης ότι θα μας εκπροσωπήσει στην Eurovsion, ο Sandro Nicolas θα γίνει στο show του Alpha,  "Soundtracfk of love" με παρουσιάστρια την Χριστιάνα Αριστοτέλους.

Ο Sandro θα εμφανιστεί ζωντανά επί σκηνής την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου, στο γύρισμα της εκπομπής στο Σατιρικό Θέατρο.

Για όσους θέλετε λοιπόν, να υποδεχτείτε το νέο μας εκπρόσωπο, να τον δείτε και να τον ακούσετε από κοντά μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα 22212400 / 22212429 ή να στείλετε email στο love@alphacyprus.com.cy

Και το ταξίδι για την Ολλανδία....αρχίζει με τους καλύτερους οιωνούς!

Επόμενο άρθρο

ΣχετικέςΕιδήσεις

Ελένη Φουρέιρα: Mίλησε και τραγούδησε στα αλβανικά (ΒΙΝΤΕΟ)

"Είμαι περήφανη που είμαι Αλβανίδα" - H εμφάνιση της τραγουδίστριας και η δήλωση "φωτιά"
23/12/2019 - 17:55

Sandro Nicolas: Aποκάλυψε αν θα...χορέψει στην σκηνή της Εurovision (ΒΙΝΤΕΟ)

To είδος του τραγουδιού που θα μας εκπροσωπήσει και η αγάπη του για τους...Κύπριους
21/12/2019 - 12:29

Αποκάλυψη! Οι ΟΝΕ πάνε...Εurovision; Όλες οι λεπτομέρειες

Η πρόταση του Χριστοφόρου και οι πρώτες πληροφορίες για ενδεχόμενη εκπροσώπηση της Ελλάδας
19/12/2019 - 16:43

Eurovision 2020: Αυτά τα ονόματα "φλερτάρουν" για την Ελλάδα

Όλες οι λεπτομέρειες για το καινούργιο φαβορί μετά το..."οχι" της μιας εκ των υποψηφίων
14/12/2019 - 13:01

Η Τάμτα σχολιάζει τον...Sandro και "φλερτάρει" ξανά με την Eurovision!

Άφησε ανοιχτά τα ενδεχόμενα εκπροσώπησης και μίλησε για τον Ελληνοαμερικάνο εκπρόσωπό μας
06/12/2019 - 18:34

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Υπερχείλισε και το όγδοο φράγμα της Πάφου

Το φράγμα Μαυροκόλυμπου που παρέχει νερό ύδρευσης σε μια μεγάλη περιοχή

Αυτό είναι το πλάνο δράσης για αντιμετώπιση κρουσμάτων του κοροναϊού στην Κύπρο

Πως θα ανταποκριθούν οι Ιατρικές Υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας σε τέτοιο ενδεχόμενο
Ελλάδα

Ληστεία Σχοινά-Γαρμπή: Έδεσαν και το γιο τους οι τέσσερις ένοπλοι κουκουλοφόροι

Έστησαν καρτέρι στη Γαρμπή, απείλησαν τον Σχοινά να του "φυτέψουν σφαίρα" και τους έκλεψαν

Oι «Anonymous Greece» δημοσιοποίησαν τα στοιχεία Τούρκων χάκερς

Για το «μαύρο» που έπεσε σε κυβερνητικές ιστοσελίδες της Ελλάδας την Πέμπτη το βράδυ

Στο νοσοκομείο ο Προκόπης Παυλόπουλος

Οι πρώτες πληροφορίες για την εισαγωγή του ΠτΔ στο Ωνάσειο
Διεθνή

Κουβάλησε στους ώμους του το φέρετρο θύματος του σεισμού ο Ερντογάν (ΦΩΤΟ)

Ακύρωσε το πρόγραμμά του και μετέβη στην σεισμόπληκτη επαρχία Ελαζίγ

Εικόνες απόλυτης καταστροφής μετά το «χτύπημα» του Εγκέλαδου (ΒΙΝΤΕΟ&ΦΩΤΟ)

Καρέ-καρέ η διάσωση εγκλωβισμένης γυναίκας από σωστικό συνεργείο

Δεκαεξάχρονος στις ΗΠΑ σκότωσε τη μητέρα και τα αδέρφια του και πήγε σχολείο

Τα θύματα βρέθηκαν μέσα σε μια λίμνη αίματος από τις Αρχές

tv news

«24 Ώρες» μαζί με τον 57χρονο δασοπυροσβέστη, που έγινε...ιερέας!

Οι λόγοι οδήγησαν τον Κώστα Δημοσθένους στην ιεροσύνη, αυτό το Σάββατο στον Alpha Kύπρου
Alpha TV Κύπρου

Άγριο φονικό τερματίζει μία...διπλή ζωή στο νέο επεισόδιο του «ΚΑΡΜΑ»

Την Κυριακή ζωντανεύει η εποχή όπου όλοι έκρυβαν την ταυτότητά τους και θυματοποιούνταν...
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Σάβ, 25/01/2020 - 20:20ALPHA NEWS