Ψυχαγωγία

"Χαστούκι" στην Telegraph από...Μελάνια - Θα πληρώσει αποζημίωση για ηθική βλάβη

Η Telegraph... "μετανοεί" στο όνομα της Μελάνια Τραμπ

Μπορεί η Telegraph να είναι μία από τις μεγαλύτερες εφημερίδες του βρετανικού και παγκοσμίου Τύπου, αλλά υπέπεσε σε ένα δημοσιογραφικό σφάλμα που σχολιάστηκε και δόθηκε η ανάλογη "τιμωρία". Το ρεπορτάζ με τίτλο «Το Μυστήριο της Μελάνια», που δημοσιεύθηκε στο πρωτοσέλιδο στις 19 Ιανουαρίου, ήταν γεμάτο ανακρίβειες, με αποτέλεσμα η εφημερίδα όχι μόνο αναγκάστηκε να επανορθώσει αλλά θα καταβάλει και αποζημίωση για «ηθική βλάβη» στην Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ.

tramp

Το συγκεκριμένο ρεπορτάζ έχει πλέον «κατέβει» από την ιστοσελίδα της εφημερίδας, ενώ αντίθετα οι αναγνώστες μπορούν να δουν ένα άλλο, με τίτλο: «Μελάνια Τραμπ – Η συγγνώμη». Εκεί, η Telegraph ανασκευάζει όσα «λάθη» έγιναν, αναφέροντας μεταξύ άλλων: «Ο πατέρας της Πρώτης Κυρίας δεν ήταν τρομακτικός και δεν έλεγχε την οικογένεια», «η Μελάνια δεν παράτησε τις σπουδές της στο σχέδιο και την αρχιτεκτονική λόγω ενός διαγωνίσματος, αλλά γιατί ήθελε να ξεκινήσει καριέρα ως μοντέλο», «δεν πάλευε να δημιουργήσει καριέρα όταν γνώρισε τον Ντόναλντ Τραμπ».

Το ότι η Μελάνια έκλαιγε την βραδιά που ο Τραμπ έγινε πρόεδρος, επίσης «είναι λάθος αναφορά», γράφει η Telegraph.

«Ζητάμε συγγνώμη από την Πρώτη Κυρία και την οικογένειά της για όποια αναστάτωση προκλήθηκε από την δημοσίευσή μας. Ως ένδειξη της μεταμέλειάς μας, συμφωνήσαμε να καταβάλλουμε στην κυρία Τραμπ αποζημίωση για ηθική βλάβη, όπως και τα δικαστικά έξοδα», καταλήγει το άρθρο.

Επόμενο άρθρο

ΣχετικέςΕιδήσεις

Το φλερτ...93χρονου στη Μελάνια Τραμπ μπροστά στα μάτια του Τραμπ(ΒΙΝΤΕΟ)

"Αν ήμουν 20 χρόνια νεότερος..." - Πώς αντέδρασε ο Πλανητάρχης;
07/06/2019 - 12:54

Ο Ντόναλντ και η Μελάνια Τραμπ "έσπασαν" το βασιλικό πρωτόκολλο!

Η υπόκλιση που δεν έγινε ποτέ και το "άγγιγμα"
05/06/2019 - 16:23

Μελάνια Τραμπ: Το παλτό της που παρομοιάστηκε με... μπουρνούζι μπάνιου! (ΦΩΤΟ)

Ακόμα μια φορά η ενδυματολογική επιλογή της πρώτης κυρίας σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως
16/02/2019 - 15:46

Πωλείται σε δημοπρασία...τούρτα από τον γάμο του Ντόναλτ Τραμπ με τη Μελάνια!

Η τούρτα ετών δεκατεσσάρων και το ποσό που αναμένεται να πωληθεί
06/02/2019 - 08:41

Η Μελάνια Τραμπ φόρεσε μόνο το παλτό της... ή μήπως όχι; (ΦΩΤΟ)

Η νέα εμφάνιση της πρώτης κυρίας που σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως
06/01/2019 - 14:52

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Για 6 ημέρες στο κελί 21χρονος και 25χρονος για υπόθεση διάρρηξης και κλοπής

Οδηγήθηκαν ενώπιον του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λεμεσού

Άφησαν τα έδρανα των Δικαστηρίων για αγώνα καλαθόσφαιρας (ΦΩΤΟ)

Δικηγόροι από Ελλάδα και Κύπρο αγωνίστηκαν στο κλειστό γήπεδο Κεραυνού στη Λευκωσία

Τροχαίο ατύχημα με μοτοσικλετιστή στην Αγία Νάπα

Μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο
Ελλάδα

Επίθεση "Ρουβίκωνα" στα γραφεία της Στέγης Βιομηχανίας το Σύνταγμα (ΦΩΤΟ)

Βανδάλισαν με μπογιές την είσοδο του κτιρίου και τράπηκαν σε φυγή

Κυριάκος Μητσοτάκης: Πολύ ανίκανη η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ

Ο Έλληνας Πρωθυπουργός είπε πως οι πολίτες ψήφισαν με τη λογική και όχι με το συναίσθημα

Εκκενώνεται παραλία στο Πόρτο Ράφτη λόγω επικίνδυνου βράχου

Σοβαρός κίνδυνος να αποκολληθεί και να πέσει πάνω στους λουόμενους
Διεθνή

14+1 φωτογραφίες ζώων πριν και μετά την υιοθεσία τους από καταφύγια

Πως μία καλή πράξη δίνει μία δεύτερη ευκαιρία για μία χαρούμενη ζωή

Ο Βρετανός ΥΠΟΙΚ λέει ότι θα παραιτηθεί πριν τον διώξει ο Μπόρις Τζόνσον 

"Είμαι σίγουρος ότι θα με διώξει. Θα παραιτηθώ πριν φτάσουμε σε αυτό το σημείο"

tv news

Ο χωρισμός της Αντιγόνης πέφτει σαν κεραυνός εν αιθρία πάνω σε Βούλα και Μηνά...

Νέα ξεκαρδιστικά επεισόδια της «Μουρμούρας»! Δείτε τις περιλήψεις της εβδομάδας...
Alpha TV Κύπρου

Ο Χρήστος Φερεντίνος από την καινούρια σεζόν φέρνει τα «Πάνω Κάτω» στον Alpha!

2 παίκτες, 2 κερκίδες, 2 ομάδες, πολλά βραχιολάκια! Δήλωσε και εσύ συμμετοχή τώρα! (VIDEO)
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Κυρ, 21/07/2019 - 19:40ΤΟ ΣΟΪ ΣΟΥ