Ψυχαγωγία

Ο Λούης Πατσαλίδης ανακοίνωσε την αποχώρηση του από τον "Klik fm"(ΦΩΤΟ)

Την αποχώρηση του από τον ραδιοφωνικό σταθμό "Κlik fm" ανακοίνωσε το πρωί της Παρασκευής ο Λούης Πατσαλίδης. 

Ο γνωστός stand-up comedian που μας κρατούσε συντροφιά τα πρωινά μέσα από τη συχνότητα του  "Κlik fm" παρέα με τον Τάσο Σταυρίδη και την Μαρία Παπακώστα, αποφάσισε μετά από τρία χρόνια να αποχωρήσει. Ο Λούης Πατσαλίδης μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ανακοίνωσε την αποχώρηση του και δε δίστασε να ευχαριστήσει δημόσια όλους τους συνεργάτες του ραδιοφωνικού σταθμού γράφοντας: 

«H ζωή κάνει κύκλους. Μη λυπάσαι για κάτι που τελειώνει γιατί τίποτα δεν χάνεται. Κάθε τέλος είναι μια νέα αρχή.»

Μετά από 3 χρόνια λοιπόν ο κύκλος μου στον Klik FM (Cyprus) ολοκληρώνεται σήμερα!

Ευχαριστώ πολύ ολους τους φίλους ακροατές που για 3 χρόνια ξυπνούσαν καθημερινά μαζί μας!

Ευχαριστώ και τους φίλους συναδέλφους που ήμασταν μαζί Tasos Stavridis και Tasos Theodorou αρχικά, και Maria Papacosta και Μίσκα μετέπειτα!!!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην διεύθυνση του ΚΛΙΚ και στον φίλο μου Μάριο Αργυρίδη καθώς και σε όλα τα παιδιά μπροστά και πίσω από τα μικρόφωνα! Χριστιανα, Κατερίνα, Τρυφωνα, Βίκυ, BO, Γιώργο, Τζώρτζια, Άγγελε, Εριλένα, Θεοδωση, Αντρέα, Μάριε, Ξενια, Πάνο, Κοραλλία, Ευη, Μιχαλακη και Ραφαέλα!!!!

Δείτε την συγκινητική ανάρτηση και το δημόσιο ευχαριστώ του: 

Επόμενο άρθρο

O Νίκος Μακρόπουλος έρχεται για μια μοναδική εμφάνιση στην Πόλη Χρυσοχούς!

Μάθετε όλες τις λεπτομέρειες για τη διασκεδαστική βραδιά με τον δημοφιλή τραγουδιστή
01/08/2019 - 22:48

ΣχετικέςΕιδήσεις

Αυτή θα είναι η πρώτη καλεσμένη-έκπληξη στην πρεμιέρα του Λούη(ΦΩΤΟ)

Το "Λούης Night Show" έρχεται την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στις 21:15 από τον Alpha Κύπρου
16/09/2019 - 11:42

Λούης Πατσαλίδης: "Aν γινόμουν Πρόεδρος της Ομόνοιας θα..." (ΦΩΤΟ)

Τί θα έκανε αν είχε το "κουμάντο" για δυο εβδομάδες στο σπίτι του από την Αστέρω;
07/09/2019 - 13:48

Λούης για αγώνα Ομόνοια-Νέα Σαλαμίνα:"Δεν ήξερα άλλον εκτός από τους Ουζόχο-Ματ"

Ο γνωστός stand up comedian "τρολάρει" και την αγαπημένη του ομάδα
03/09/2019 - 13:20

Ο Λούης επιστρέφει ως...βασιλιάς με το πιο ξεκαρδιστικό τρέιλερ(ΒΙΝΤΕΟ)

Η ημερομηνία της πρεμιέρας και η guest εμφάνιση της Θέκλας και των παιδιών του Πατσαλίδη
03/09/2019 - 12:59

Ο Λούης "φόρεσε το τριφύλλι" στο στήθος και πήγε στο...γήπεδο(ΦΩΤΟ)

Το τετ-α-τετ με τον ισχυρό άνδρα των "πρασίνων" και η στήριξη της αγαπημένης του ομάδας
02/09/2019 - 19:04

Ο Λούης Πατσαλίδης μας συστήνει τον... παππού του (ΦΩΤΟ)

Η φωτογραφία που ανάρτησε ο γνωστός stand up comedian
15/08/2019 - 12:52

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Όχημα τυλίχθηκε στις φλόγες έξω από το γήπεδο της Καρμιώτισσας

Σε συναγερμό Πυροσβεστική και Αστυνομία για να εντοπίσουν τα αίτια της φωτιάς

Άφησαν τα θρανία οι μαθητές και διαμαρτυρήθηκαν για τις εξετάσεις τετραμήνων

Σε στάση εργασίας οι δάσκαλοι της Δευτέρα ενώ μέτρα εξήγγειλε και η ΟΛΤΕΚ

Τουρκοκύπριος βρήκε τους Αμμοχωστιανούς που φωτογραφήθηκαν πριν 51 χρόνια (VID)

Η συγκινητική αναζήτηση μέσω Facebook που έφερε αποτελέσματα μέσα σε μια ώρα
Ελλάδα

Μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου οι ηλεκτρονικές εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών

Δεν χρειάζεται η κατάθεση δικαιολογητικών ή η φυσική παρουσία των επιτυχόντων

Υπ. Παιδείας: Καταργεί την αναγραφή θρησκεύματος στα πιστοποιητικά σπουδών

Η Υπουργός δήλωσε ότι στόχος είναι να καλλιεργεί ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς

"Κλείδωσε" η συνάντηση Μητσοτάκη - Τραμπ στη Νέα Υόρκη

Θα συναντηθούν στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ
Διεθνή

Το Huawei Mate 30 Pro έχει εντυπωσιακές προδιαγραφές αλλά...όχι Google (BINTEO)

Τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, η χωρητικότητα και οι τιμές των νέων μοντέλων

Η Πρωθυπουργός της Νέας Ζηλανδίας μπέρδεψε την Ιαπωνία με την Κίνα

Η γκάφα της στο πρώτο επίσημο ταξίδι της στην Ιαπωνία

Η Ινδονησία ποινικοποιεί όλες τις εξώγαμες σεξουαλικές επαφές

Οι ποινές που θα αντιμετωπίζουν οι παρανομούντες και οι νέοι νόμοι για εκτρώσεις

tv news

Στα άδυτα της άνοιας και του Αλτσχάιμερ σε ένα επεισόδιο που θα συγκλονίσει...

Οι «24 ΩΡΕΣ» στον Σύνδεσμο στήριξης ατόμων με άνοια "Ιθάκη", αυτό το Σάββατο στον Alpha
Alpha TV Κύπρου

«Η Φαμίλια» Β’ Κύκλος με...μαφία, νονά και κουφέτα γάμου, έρχεται στον Alpha!

Το αψυχολόγητο ζεύγος «Χατζηβασιλείου» παντρεύεται ξανά...Πρεμιέρα Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Παρ, 20/09/2019 - 06:00KITCHEN LAB