Ψυχαγωγία

Οι λαμπερές εμφανίσεις στο amfAR Gala! (ΦΩΤΟ)

Στα πλαίσια του 72ου Φεστιβάλ Καννών πραγματοποιήθηκε το καθιερωμένο amfAR Gala.

Τα έσοδα του κάθε χρόνο δίνονται σε φιλανθρωπίες, κυρίως σε οργανισμούς κατά του AIDS και πολλές κυρίες έβαλαν τα καλά τους και έδωσαν το παρόν τους στο λαμπερό event! Η βραδιά ξεκίνησε με champaign party, ακολούθησε dinner, fashion show και το gala ολοκληρώθηκε με ένα after party. 

Ανάμεσα στις εμφανίσεις που έκλεψαν τις εντυπώσεις αυτή της Κένταλ Τζένερ η οποία επέλεξε μια εντυπωσιακή δημιουργία σε ροζ χρώμα Giambattista Valli x H&M ενώ ιδιαίτερα σέξι ήταν η  Izabel Goulart με metallic maxi gown Joulien Macdonald x H&M. 

Δείτε τις καλύτερες εμφανίσεις: 

Κένταλ Τζένερ

1

 

 Izabel Goulart

α

 

Αντριάνα Λίμα

1

 

Εύα Λονγκόρια

1

 

Dua Lipa

1

 

Επόμενο άρθρο

Η Βασίλισσα Ελισάβετ πήγε σε σούπερ μάρκετ και είχε... απορίες!(ΒΙΝΤΕΟ)

Η επίσκεψη της βασίλισσας και οι απορίες της...
24/05/2019 - 13:10

ΣχετικέςΕιδήσεις

Κάννες 2019: Βράβευσαν τη... σκυλίτσα του Ταραντίνο!

H πρώτη διάκριση για την ταινία "Μια φορά και έναν καιρό στο Χόλιγουντ"
25/05/2019 - 17:04

Κάννες 2019: Μπραντ Πιτ και Λεονάρντο Ντι Κάπριο μαζί στο κόκκινο χαλί! (ΦΩΤΟ)

Η κοινή τους εμφάνιση προκάλεσε ντελίριο και σχολιάστηκε όσο καμιά άλλη
22/05/2019 - 16:04

Η Μόνικα Μπελούτσι εντυπωσίασε στο Φεστιβάλ Καννών! (ΦΩΤΟ)

Μαγνήτισε όλα τα φλας των φωτογράφων με την εμφάνιση της
20/05/2019 - 14:56

Κάννες 2019: Η Τόνια Σωτηροπούλου εντυπωσίασε στο κόκκινο χαλί! (ΦΩΤΟ)

Με τον Κωστή Μαραβέγια στο πλευρό της και η δημιουργία Ελλήνων σχεδιαστών που επέλεξε
20/05/2019 - 10:30

Κάννες 2019: Οι λαμπερές εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί (ΦΩΤΟ)

Πρεμιέρα της βιογραφικής ταινίας "Rocketman" που αναφέρεται στη ζωή του Έλντον Τζον
17/05/2019 - 10:39

Eλένη Μενεγάκη: H συνάντηση που δεν περίμενε κανείς!

Όλα τα βλέμματα στραμμένα πάνω τους
17/05/2018 - 11:25

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Όχημα τυλίχθηκε στις φλόγες έξω από το γήπεδο της Καρμιώτισσας

Σε συναγερμό Πυροσβεστική και Αστυνομία για να εντοπίσουν τα αίτια της φωτιάς

Άφησαν τα θρανία οι μαθητές και διαμαρτυρήθηκαν για τις εξετάσεις τετραμήνων

Σε στάση εργασίας οι δάσκαλοι της Δευτέρα ενώ μέτρα εξήγγειλε και η ΟΛΤΕΚ

Τουρκοκύπριος βρήκε τους Αμμοχωστιανούς που φωτογραφήθηκαν πριν 51 χρόνια (VID)

Η συγκινητική αναζήτηση μέσω Facebook που έφερε αποτελέσματα μέσα σε μια ώρα
Ελλάδα

Μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου οι ηλεκτρονικές εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών

Δεν χρειάζεται η κατάθεση δικαιολογητικών ή η φυσική παρουσία των επιτυχόντων

Υπ. Παιδείας: Καταργεί την αναγραφή θρησκεύματος στα πιστοποιητικά σπουδών

Η Υπουργός δήλωσε ότι στόχος είναι να καλλιεργεί ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς

"Κλείδωσε" η συνάντηση Μητσοτάκη - Τραμπ στη Νέα Υόρκη

Θα συναντηθούν στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ
Διεθνή

Το Huawei Mate 30 Pro έχει εντυπωσιακές προδιαγραφές αλλά...όχι Google (BINTEO)

Τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, η χωρητικότητα και οι τιμές των νέων μοντέλων

Η Πρωθυπουργός της Νέας Ζηλανδίας μπέρδεψε την Ιαπωνία με την Κίνα

Η γκάφα της στο πρώτο επίσημο ταξίδι της στην Ιαπωνία

Η Ινδονησία ποινικοποιεί όλες τις εξώγαμες σεξουαλικές επαφές

Οι ποινές που θα αντιμετωπίζουν οι παρανομούντες και οι νέοι νόμοι για εκτρώσεις

tv news

Στα άδυτα της άνοιας και του Αλτσχάιμερ σε ένα επεισόδιο που θα συγκλονίσει...

Οι «24 ΩΡΕΣ» στον Σύνδεσμο στήριξης ατόμων με άνοια "Ιθάκη", αυτό το Σάββατο στον Alpha
Alpha TV Κύπρου

«Η Φαμίλια» Β’ Κύκλος με...μαφία, νονά και κουφέτα γάμου, έρχεται στον Alpha!

Το αψυχολόγητο ζεύγος «Χατζηβασιλείου» παντρεύεται ξανά...Πρεμιέρα Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Παρ, 20/09/2019 - 06:45ALPHA ΚΑΛΗΜΕΡΑ