Ψυχαγωγία

Σε ρομποτική κατάσταση... πρωταγωνιστής της «ΦΑΜΙΛΙΑ» (ΒΙΝΤΕΟ)

Σε συμπαθητικό ρομπότ ανεξάντλητης ενέργειας θα εξελιχθεί απόψε ο Πέτρος (Χριστόδουλος Μαρτάς) στην κωμική σειρά «Η ΦΑΜΙΛΙΑ» του ALPHA Kύπρου.

Στις 21:15 ακριβώς θα αρχίσει να ξεδιψά με energy drinks, μετά από την παρότρυνση της ιδιοφυούς πεθεράς του, αδειάζοντας το ένα μετά το άλλο τενεκεδάκι, γράφοντας τόμους στον ηλεκτρονικό του υπολογιστή και μιλώντας ασταμάτητα.

Ο άνθρωπος-μηχανή αναμένεται να γίνει πόλος έλξης και αντικείμενο ενδιαφέροντος και έρευνας από επιστήμονες που ασχολούνται με προηγμένες τεχνολογίες, αφού τέτοια εικόνα δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν αντικρίσει ξανά.

Δεν κάνουμε πλάκα, γεγονός που θα μας το επιβεβαιώσει για ακόμη μία φορά ο γνωστός Ψυχολόγος κ. Πετρίδης (Γιώργος Ζένιος). Το μόνο σίγουρο είναι ότι τέτοιο περιστατικό δεν έχει ακούσει ποτέ ξανά στο γραφείο του, αλλά για όλα υπάρχει η πρώτη φορά. Φυσικά η Μαρίνα (Πέννυ Φοινίρη) είναι συνηθισμένη σε αντίστοιχες συμπεριφορές του θεότρελου συζύγου της, άρα δεν πρόκειται να χάσει την ακοή της (και στο αποψινό επεισόδιο).

Στη τελική όμως, κανείς δεν ξέρει ποιος είναι ο ύπουλος ή και ανόητος στόχος της απίστευτης πεθεράς του, αλλά θα καταφέρει να συγκεντρώσει και πάλι την προσοχή του τηλεοπτικού κοινού... που ανυπομονεί να μάθει τι είδους άλλες παρενέργειες θα παρουσιάσει ο Πέτρος (με ή χωρίς energy drinks).

«Η ΦΑΜΙΛΙΑ»: Κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη στις 21:15, στον ALPHA Κύπρου. 

Επόμενο άρθρο

Game of Thrones: Τις καλύτερες εντυπώσεις άφησε η πρεμιέρα της τελευταίας σεζόν

Οι φανς της σειράς ενθουσιάστηκαν με το πρώτο επεισόδιο της επιτυχημένης σειράς
15/04/2019 - 13:34

ΣχετικέςΕιδήσεις

Πρωταγωνιστής της «ΦΑΜΙΛΙΑ» ανακάλυψε την καταπράσινη Χιροσίμα...(ΒΙΝΤΕΟ)

Όλα όσα θα δούμε σε ένα ακόμα ξεκαρδιστικό επεισόδιο
08/04/2019 - 17:03

«Η ΦΑΜΙΛΙΑ» ψάχνει ερωτόλογα και ανατινάζει όλη τη μαγεία του φλερτ...(ΒΙΝΤΕΟ)

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο στις 21.15 στον Alpha Κύπρου
02/04/2019 - 17:34

Πένυ Φοινίρη: "Με φοβίζει ο γάμος... Θέλω να γίνω μαμά..."(ΒΙΝΤΕΟ)

Όσα δήλωσε για την δεύτερη σεζόν της "Φαμίλιας" και η αποκάλυψη της ηλικίας της
19/03/2019 - 18:02

H "Φαμίλια"… σε ρυθμούς “Grease” ξετρέλανε το κοινό! (ΒΙΝΤΕΟ)

Δείτε τη ξεκαρδιστική σκηνή που χάρισε άφθονο γέλιο στους τηλεθεατές...
08/01/2019 - 14:07

Θα κλάψετε από τα γέλια! Έρχεται ο νέος ψυχολόγος της σειράς "Η Φαμίλια"(ΒΙΝΤΕΟ)

"Πρωτοχρονιάτικο δώρο" για τους τηλεθεατές ο... Γιώργος Ζένιος
01/01/2019 - 13:09

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

LIVE: Έρευνες σε δύο μέτωπα για εξιχνίαση του εγκλήματος στο Μιτσερό

Συνέχεια εξελίξεων μια εβδομάδα μετά τον εντοπισμό της σορού της Mary Rose

Κατάλευκο τοπίο στα ορεινά και...βαρυχειμωνιά τέλη Απριλίου (ΦΩΤΟ)

Ποιοι δρόμοι είναι ανοιχτοί μόνο για οχήματα με αντιολισθητικές αλυσίδες

Η άγνωστη Αφρικανή που πόζαρε στον φωτογραφικό φακό του 35χρονου υπόπτου (ΦΩΤΟ)

Ετοίμαζε διάλεξη ο αξιωματικός της ΕΦ με θέμα τη φωτογραφία για τα μέλη group στο Facebook
Ελλάδα

Η απάντηση της Αθήνας στις δηλώσεις Ακάρ περί αποστρατικοποίησης του Αιγαίου

Προκλητικές οι δηλώσεις του Τούρκου Υπουργού Άμυνας

Ξεψύχησε στην άσφαλτο 20χρονη μετά από τροχαίο

Νέο θανατηφόρο δυστύχημα στην Κρήτη σημειώθηκε τα ξημερώματα

Αλέξης Γεωργούλης και Ρος Ντέιλι στο ψηφοδέλτιο για τις Ευρωεκλογές

Με ποιο κόμμα κατεβαίνουν οι δύο καλλιτέχνες ως υποψήφιοι στις εκλογές του Μαΐου
Διεθνή

Ματωμένο Πάσχα στη Σρι Λάνκα με μπαράζ εκρήξεων σε εκκλησίες και ξενοδοχεία

Δεκάδες νεκροί και εκατοντάδες τραυματίες μετά τις εκρήξεις

Έτοιμη να επιδείξει τον νέο στόλο πολεμικών πλοίων η Κίνα

Πυρηνικά υποβρύχια και καταδρομικά στην καθιερωμένη παρέλαση

Γιούνκερ: Υπάρχει ακόμη κίνδυνος αποχώρησης του ΗΒ από ΕΕ χωρίς συμφωνία

"Ουδείς γνωρίζει πώς θα τελειώσει το Brexit" λέει ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

tv news

Ο Χάρης Κκολός σ’ ένα αλλιώτικο “performance” που θα μείνει αξέχαστο...

«Παράδοση Κατ’ Οίκον» με την Βασιλική Χατζηαδάμου αυτή την Κυριακή στον Alpha (BΙΝΤΕΟ)
Alpha TV Κύπρου

Χρ.Αρτεμίου & Μ.Ιωάννου εισβάλλουν στο «ΚΑΡΜΑ»...όπου η ζήλια οδηγεί σε έγκλημα!

Δύο γυναίκες,ένας άνδρας και ένα αιχμηρό «μαχαίρι» στη μέση... Αυτή την Κυριακή στον Alpha
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Κυρ, 21/04/2019 - 13:00ΤΟ ΣΟΪ ΣΟΥ