Εκτός των συνεδριάσεων του ΔΗΣΥ μέχρι «να λάμψει η αλήθεια» θέτει τον εαυτό του ο Νίκος Αναστασιάδης.
Όπως αναφέρει σε γραπτή δήλωσή του ο κ. Αναστασιάδης, επικοινώνησε με την Πρόεδρο του Δημοκρατικού Συναγερμού, ενημερώνοντάς την ότι θα απέχει από τις συνεδρίες του κόμματος μέχρι να «λάμψει η αλήθεια».
Διαβάστε επίσης: «Ελπίζω να μην αντιμετωπίσω νέα κατηγορία»: Το προφίλ ποινικού ανακριτή και ο σαρκασμός Αναστασιάδη
«Επικοινώνησα σήμερα με την Πρόεδρο του Δημοκρατικού Συναγερμού, κα Αννίτα Δημητρίου, προς την οποία εξέφρασα την πρόθεση μου να απέχω από τις συνεδρίες των συλλογικών οργάνων του κόμματος, μέχρι να λάμψει η αλήθεια για όσα μου αποδίδονται.»
«Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να πιστέψει ότι μπορεί να πλήξει το κόμμα, του οποίου υπήρξα συνιδρυτής και υπηρέτησα με αφοσίωση τα τελευταία 50 χρόνια», επισημαίνει καταλήγοντας.
Διαβάστε επίσης: Τα τέσσερα σημεία, το επικοινωνιακό βατερλώ και η ουσία



