Την προσήλωση στην ενίσχυση των εργαζομένων από πλευράς Κυβέρνησης υπογράμμισε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος σε δηλώσεις του, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι το μήνυμα που μετέφερε στους εκπροσώπους των οραγανώσεων είναι ότι ο διάλογος συνεχίζεται.
Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης δήλωσε ότι, έλαβε το υπόμνημα των διαμαρτυρόμενων το οποίο θα παραδώσει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η Κυβέρνηση έχει αποδείξει τα τελευταία τρια χρόνια την προσήλωση στην ενίσχυση των εργαζομένων και «ιδιαίτερα των χαμηλά αμειβόμενων».
Υπενθύμισε εξάλλου την μισθολογική ανέλιξη των της κλίμακας Α257, το γεγονός ότι η ΑΤΑ έχει πλέον αποκατασταθεί πλήρως στο 100% , την πρόσφατη φορολογική μεταρρύθμιση καθώς επίσης την 1,5% οριζόντια αύξηση σε όλο τον δημόσιο τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Δουλεύω 38 χρόνια και δεν μπορώ να ζήσω»: Ούτε βήμα πίσω οι ωρομίσθιοι κυβερνητικοί | AlphaNews
Σημείωσε ότι «ο διάλογος συνεχίζεται. Είναι αυτό που έχω μεταφέρει και στους εκπροσώπους των Οργανώσεων».
Δήλωσε επίσης ότι, την Τρίτη πραγματοποιήθηκε συνάντηση των εκπροσώπων των εργαζομένων στο ΥΠΟΙΚ, όπου σύμφωνα με τον ίδιο «κάποια εκ των αιτημάτων που περιέχονται στο υπόμνημα, τους έχει αναφερθεί ότι προσεγγίζονται με θετική χροιά, είτε μερικώς, είτε εξ ολοκλήρου στα αιτήματα αυτά».
Κληθείς να τοποθετηθεί τις δηλώσεις του Υπουργού Οικονομικών στον ALPHA, ο οποίος ανέφερε ότι μερικά από τα αιτήματα που προωθούνται δεν είναι απολύτως δικαιολογημένα και ξεπερνούν τα 50 εκατομμύρια, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος ανέφερε ότι τα ποσά είναι αρκετά υψηλά.
«Πρέπει να λαμβάνονται υπόψη σε συνάρτηση με τον υπόλοιπο τομέα, με το ύψος των μισθολογικών απολαβών αλλά και με τις δυνατότητες του Κράτους».



