Παράνοια στο Telekom Center Athens για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
Ο σπουδαίος Σέρβος προπονητής, επέστρεψε μετά από 14 χρόνια στον Παναθηναϊκό, υπογράφοντας συμβόλαιο τριετούς διάρκειας!
Στο γήπεδο του τριφυλλιού, ο Ζοτς, παρουσιάζεται από τον ισχυρό άνδρα της ΚΑΕ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο οποίος τον συνόδευσε, ως το Lounge του γηπέδου, όπου και έγινε η παρουσίασή του!
Ο Ομπράντοβιτς όταν έκανε την είσοδό του στο Telekom Center, αποθεώθηκε από τους φίλους του Παναθηναϊκού, που βρίσκονται στις κερκίδες και ανταπέδωσε την αγάπη και το χειροκρότημα!
*πηγή φωτογραφίας: ΚΥΠΕ



