Δημοσιογραφική διάσκεψη στο οίκημα του Σωματείου στη Λευκωσία παρέθεσε ο Ολυμπιακός και παρουσίασε το νέο προπονητή της ομάδας, Γιώργο Κωστή όπως επίσης και τα εισιτήρια διαρκείας της αγωνιστικής σεζόν 2026-2027.
Ο πρόεδρος, Πέτρος Σάββα έθεσε ως στόχο τα 700 διαρκείας και τόνισε ότι το όραμα του συνάδει με τον Ελλαδίτη τεχνικό γι’ αυτό και αποφασίστηκε να επιστρέψει στον πάγκο.
Από την άλλη, ο Κωστή δήλωσε ότι η ομάδα θα παρουσιαστεί καλύτερη την ερχόμενη σεζόν, συγκριτικά με την περασμένη.
Καταληκτικά, ο εκπρόσωπος Τύπου του συλλόγου, Ανδρέας Παναρέτου αποκάλυψε την καταρχήν συμφωνία με τους Αγάπιο Βρίκκη και Αλέξανδρο Λώλη.
Αναλυτικά όλα όσα ειπώθηκαν
Γιώργος Κωστή: «Αισθάνθηκα τη φανέλα του Ολυμπιακού από τότε που έπαιξα ποδόσφαιρο εδώ. Σημαντικός παράγοντας επιτυχίας είναι ο Κύπριος ποδοσφαιριστής. Με τη δουλειά που γίνεται αυτή τη στιγμή, η ομάδα θα παρουσιαστεί καλύτερη από την προηγούμενη σεζόν».
Πέτρος Σάββα
Αρχική τοποθέτηση: «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε νέους φιλάθλους από το ελκυστικό ποδόσφαιρο που θα παίξουμε. Στόχος τα 700 διαρκείας, ο Ολυμπιακός δεν μπορεί να έχει κάτω από αυτόν τον αριθμό. Κάνουμε μια τίμια και ειλικρινή προσπάθεια, ο κόσμος να μας στηρίξει. Θα ήθελα να καλωσορίσω τον Γιώργο Κωστή στην ομάδα. Δουλεύει μέρα-νύχτα για την ομάδα, θέλει να μεγαλώσει τον Ολυμπιακό και το τελευταίο που τον ενδιαφέρει είναι το οικονομικό. Το όραμα που έχω για τον Ολυμπιακό, συνάδει με τον Γιώργο Κωστή. Μικρότερο ρόστερ αλλά πιο ποιοτικό».
Για τον Τζεπάρ: «Είμαστε σε διαβουλεύσεις με τον ίδιο και τον ατζέντη του πρεπει να φέρει το ποσό της ρήτρας».
Για τους Κύπριους ποδοσφαιριστές: «Θέλουμε να ξαναδούμε την ανάπτυξη Κύπριων και νεαρών με ταλέντο και να παίξουν στο μέλλον σε μεγαλύτερες ομάδες».



