Δύο μέρες πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια, αγοράκι «έσβησε» στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού.
Το αγοράκι σύμφωνα με την Αστυνομία, την περασμένη Τρίτη παρουσίασε αδιαθεσία και πυρετό. Την Τετάρτη οι γονείς του το μετέφεραν στον παιδίατρο, όπου διαγνώστηκε με γαστρεντερίτιδα και του χορηγήθηκε φαρμακευτική αγωγή.
Το βράδυ της Πέμπτης, το παιδί μεταφέρθηκε από τον πατέρα του στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού, χωρίς τις αισθήσεις του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Είχε πυρετό και γαστρεντερίτιδα το άτυχο αγγελούδι που ξεψύχησε δύο μέρες πριν τα πρώτα γενέθλιά του
Για το τραγικό περιστατικό ενημερώθηκε αμέσως η Αστυνομία. Μέλη της μετέβησαν στο νοσοκομείο και διενήργησαν αυτοψία στη σορό του βρέφους, χωρίς να διαπιστωθούν εξωτερικές κακώσεις.
Το μεσημέρι της Παρασκευής, η ιατροδικαστής Αγγελική Παπέττα διενήργησε νεκροτομή επί της σορού του άτυχου αγοριού. Από την εξέταση δεν κατέστη δυνατό να διαφανούν τα ακριβή αίτια του θανάτου του και λήφθηκαν δείγματα για εργαστηριακές, μικροβιολογικές και γενετικές εξετάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τραγωδία στη Λεμεσό: «Έσβησε» βρέφος δύο μέρες πριν τα πρώτα του γενέθλια
Δείτε το ρεπορτάζ της Έρικας Καβάζη:



